BBBLUE (Summer Time Sadness Edit) - Milk & Bone

不知道是不是因为下课听戴着耳机的原因,声音太细腻了,安排上:-P

Walking hand in hand,
手牵着手漫步,
The night's coming to an end,
就快要天亮了,
I wish you didn't have to go,
我真希望你不要离开,
Between L.A. and Montreal,
跨越洛杉矶与蒙特利尔,
Bought bottle of your cologne,
我为你买了一瓶古龙香水,
We're together and I'm alone,
我们明明应该在一起可是如今我却孤身一人,
Thinking 'bout you,
想起你,
Thinking 'bout me, uh huh,
和我的一切,
Breathing you in,
深吸你的气息,
Pushing me out the door,
但你将我拒之门外,
Yea I'm thinking 'bout us,
关于我们的一切在我脑中一一闪过,
I need that rush,
我需要拼一把,
(Why don't you turn around and come back to bed?),
(你为什么不转过身来,回到床上?),
Get your shit right and get with me instead,
把你的一团乱麻处理好然后跟我走,
'Cause I'm Baby Blue,
因为我是如婴儿般柔软的蓝色,
I wish I was your baby too,
我也希望我能是你掌上的珍宝,
Thinkin' 'bout you,
想起了你,
Thinkin' 'bout you,
又想起了你,
Thinkin' 'bout you,
想起了你的一切,
Yeah I'm thinking 'bout you,
是的你又窜进了我的脑海里,
Thinkin' 'bout you,
不经我的同意,
Thinkin' 'bout you,
占据我的脑海,
Thinkin' 'bout you,
久久不肯离去,
Yeah I'm thinking 'bout you,
是的我又想起了你,
Fly me all over the country,
带我在版图上空飞遍,
Sneak me in your black Ferrari,
把我放进你的黑色法拉利,
Make me feel like I'm worth something more,
让我知道我值得更多美好的事物,
Thinking 'bout me,
你在想我吗?
Thinking 'bout you, uh huh,
我又想起了你,
Breathing you out,
将身体里的气息呼出,
Pushing me in for more,
将我深埋于更多你的气息,
Yea I'm thinking 'bout us,
是的我在思考关于我们的事,
I need that rush,
我需要拼一把,
(Why don't you turn around and come back to bed?),
(你为什么不转过身来,回到床上?),
Get your shit right and get with me instead,
将你的杂事处理好然后跟我走,
'Cause I'm Baby Blue,
因为我是如婴儿般柔软的蓝色,
I wish I was your baby too,
我也希望我能是你掌上的珍宝,
Thinkin' 'bout you,
你又窜进了我的脑海,
I thinkin' 'bout you,
不肯离去,
Baby Blue,
我是如婴儿般柔软的蓝色,
I wish I was your baby too,
我也希望我能是你掌上的珍宝,
Baby love me,
宝贝请深爱我,
I wish I was your baby too,
唯愿我也能是你的宝贝。

评论

热度(2)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER