TIRED - Jasmine Sokko

特别喜欢这首歌的感觉

作曲 : Jasmine Sokko,
作词 : Jasmine Sokko,
I’m on my own,
我独自一人,
In the corner,
呆在角落,
With these people,
不知怎么,
I don’t know somehow,
并不认识周围这群人,
It’s like a heavy situation,
情况似乎有点棘手,
I can’t drink,
因为不能喝酒,
My way,
我有些无法,
Out of it,
融入他们的话题,
Now these ice ain’t breaking,
冰块还没碎,
So it’s melting in my drink,
只是慢慢在我的饮料里融化,
Where the taste is failing,
闻起来气味刺鼻,
Like your insincerity,
就像人群里的那些虚情假意,
Lately I just feel so tired,
我最近好疲惫,
Not because of my sleep,
绝不是因为缺少睡眠,
I don’t like nobody and,
只是我不喜欢别人,
Nobody likes me,
也没人喜欢我,
I’m tired,
我疲于应付,
Of the peacock speech,
相互炫耀的交际,
I don’t like nobody and,
我不喜欢别人,
Nobody likes me,
也没人喜欢我,
(I’m) tired,
(我真的)累了,
Not because of my sleep,
不是因为睡眠不好,
I don’t think I’m ready,
只是我真的还没准备好,
For the cliché speech,
那些人际交往里的陈词滥调,
I’m tired,
我好累,
But I can’t explain,
可我无从解释,
Ugh,
啊,
Now people walk,
那些人总是,
In and out,
在我的生活里,
Anytime,
进进出出,
As if I’m a door,
就好像我只是一扇没有感情的门,
It’s like we’re making,
我们像是,
All these strangers,
不再想与,
Out of friends,
任何人深交,
and maybe more,
甚至回避交往,
Now these ice ain’t breaking,
冰块还没碎,
So it’s melting in my drink,
只是慢慢在我的饮料里融化,
Lately I just feel so tired,
我最近好疲惫,
Not because of my sleep,
绝不是因为缺少睡眠,
I don’t like nobody and,
只是我不喜欢别人,
Nobody likes me,
也没人喜欢我,
I’m tired,
我疲于应付,
Of the peacock speech,
相互炫耀的交际,
I don’t like nobody and,
我不喜欢别人,
Nobody likes me,
也没人喜欢我,
(I’m) tired,
(我真的)累了,
Not because of my sleep,
不是因为睡眠不好,
I don’t think I’m ready,
只是我真的还没准备好,
For the cliché speech,
那些人际交往里的陈词滥调,
I’m tired,
我好累,
But I can’t explain,
可我无从解释,
Ugh,
啊,
(Oh, I’m not sleepy),
(哦,我并不困倦),
(Oh, I need some space),
(我,我只是需要些空间),
Now these ice ain’t breaking,
冰块还没碎,
So it’s melting in my drink,
只是慢慢在我的饮料里融化,
(Oh, I’m not sleepy),
(哦,我并不困倦),
Where the taste is failing,
闻起来气味刺鼻,
Like your insincerity,
就像人群里的那些虚情假意,
*yawns*,
哈欠,
Lately I just feel so tired,
我最近好疲惫,
Not because of my sleep,
绝不是因为缺少睡眠,
I don’t like nobody and,
只是我不喜欢别人,
Nobody likes me,
也没人喜欢我,
I’m tired,
我疲于应付,
Of the peacock speech,
相互炫耀的交际,
I don’t like nobody and,
我不喜欢别人,
Nobody likes me,
也没人喜欢我,
(I’m) tired,
(我真的)累了,
Not because of my sleep,
不是因为睡眠不好,
I don’t think I’m ready,
只是我真的还没准备好,
For the cliché speech,
那些人际交往里的陈词滥调,
I’m tired,
我好累,
But I can’t explain,
可我无从解释,
Ugh,
啊。

评论

热度(13)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER