Wild - Marian Hill

前奏真是,真是太太太太惊喜了!
噢我的天
中毒了中毒了,我要设成闹铃
然后早上无意识抖腿而醒…

In a sea foam jacket,
你穿着泡沫夹克,
You roam around the room,
在屋子里摆动,
With your moves like magic,
用自己魔法的步伐,
The party looks at you,
全场为之惊动,
How were you invited?
你怎么被邀请来的?
Are you in off the street?
你在这条街合得来么?
‘Cause you smoked up all the weed,
你抽完了所有的香烟,
Now you’re grinding up on me,
开始泡在我身边,
But I like your sweater,
不过你的毛衣我喜欢,
Like how you wear it loose,
喜欢你把它穿的松垮垮,
Looking so much better,
看起来酷毙了,
Than all the boys in suits,
看那些穿的很像样的家伙,
Got a groovy rhythm,
伴随着很棒的旋律,
But I don’t really care,
我却不在乎,
Run my fingers through your hair,
我的指尖划过你的头发,
Think I found my Fred Astaire,
我想我已经遇到了白马王子,
Tell me what’s your name,
告诉我你的名字吧,
Boy I like your style,
我喜欢你的造型,
You don’t play it safe,
你不会安稳的玩,
So you play it wild,
那就大手大脚一些,
I’m so glad you came,
你能来我真开心,
Got me all beguiled,
让我深深着迷,
You don’t know the game,
你不了解这游戏,
So you play it wild,
你就虽你玩吧,
In your ruby sneakers,
穿上你的宝石跑鞋,
We'll leave the party soon,
我们离开这个聚会,
You’re a high achiever,
你今天很有成就,
You got me on the moon,
得到了月中嫦娥,
Floating on your rhythm,
伴随节奏浮动,
I think it’s almost 3,
应该是第三次了,
Now I smoked up all the weed,
我吸光了所有烟草,
So you’re all that I can see,
脑子里全是你了,
Boy your moves are poppin',
你一动就是舞蹈,
And everybody knows,
人们、都知道,
That when you start hoppin’,
你一舞动,
The living room explodes,
宇宙震动,
Now the room is swimming,
所有人都飘飘然,
But you don’t really care,
你却不在乎,
Ran your fingers through my hair,
你的指尖划过我的发,
Now we’re skipping down the stairs,
赶紧跳下台阶,
Tell me what’s your name,
你叫什么名字,
Boy I like your style,
我喜欢你这种类型,
You don’t play it safe,
你玩得不安稳,
So you play it wild,
就不必在乎玩法,
I’m so glad you came,
我很开心因为有你,
Got me all beguiled,
让我沉醉,
You don’t know the game,
你不了解这个游戏,
So you play it wild,
你就疯狂进行吧,
Baby tell me how you do it, puffing up your feathers,
你到底是怎么做到的,好想夸夸你,
Unexpected swagger, you could swing me ‘round forever,
让人想不到的狂妄,你就永远在我身边把,
I don’t wanna say that I’ll be thinking 'bout you always,
我并不想说我永远想着你,
But I like the freaky dance we’re doing in the hallway,
但是我喜欢跟你一起在走廊的舞蹈,
Tell me what’s your name,
你叫什么名字,
Tell me what’s your name,
你叫什么名字,
Tell me what’s your name,
你叫什么名字,
Tell me what’s your, tell me what's your,
你叫什么  告诉我你叫什么,
Tell me what’s your name,
你叫什么名字,
Boy I like your style,
我喜欢你的风格,
You don’t play it safe,
你不会稳稳地游戏,
So you play it wild,
那就狂野点,
I’m so glad you came,
你来了我如此兴奋,
Got me all beguiled,
让我着迷不能自拔,
You don’t know the game,
爱情游戏你不懂,
So you play it wild,
那就一起疯狂吧。

评论

热度(11)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER