White Wine - Y2K/Mark Johns

歪歪
歪歪
歪歪
(歌词好长_(:зゝ∠)_)

Create your name and drop it,
创造一个名字并丢弃它(拾起一个爱好,又放弃它),
you're at the same zone,
你仍旧止步不前,
With blame which hit on him,
不住得斥责他吧。
think that you can give a search,
认为自己才识渊博。
She could fake,
实际只是在白日做梦,
donate money in the bake,
花钱去学习烘焙,
Jump in front of no fame,
并没有任何名声,
we can knowingly know its name,
我们可以会意得知道他的名字,
You can stop,
你选择停下,
But you're only we're knowing,
但你却是唯一那个我们知道的人,
than your reputation shows it cut the ship,
你的名声依旧,仍旧是徒劳,
Cause where you found it out flexed,
当你遭遇挫折,
and you'll be sipping on the best,
你坐下,细抿一口佳酿,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Keep a line to the race,
在竞争中不停下脚步,
but I'm sipping on the best,
但我饮下的是最佳的,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Sipping on the best,
我饮下的是最佳的,
Sipping on the best,
我饮下的是最佳的,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Get it all out of a chase,
一个一个地去追逐,
but I'm sipping on the best,
但我饮下的是最佳的,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Emm,
呜呜,
Emm,
嗯,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Keep a line to the race,
在竞争中不停下脚步,
but I'm sipping on the best,
我仍在追逐我最初的梦,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Get it all out of a chase,
一个一个地去追逐,
but I'm sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Keep a line to the race,
一个一个地去追逐,
but I'm sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Get it all out of a chase,
一个一个地去追逐,
but I'm sipping on the best,
我仍在追逐我最初的梦,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Wine wine wine wine wine,
酒酒酒酒酒酒酒~~~~~~~~,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Keep a line to the race,
在竞争中不断向前,
but I'm sipping on the best,
我仍在追逐我最初的梦,
White wine,
半甜白葡萄酒(又苦又酸甜的梦啊~),
White wine,
半甜白葡萄酒,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Get it all out of a chase,
一个一个地去追逐,
but I'm sipping on the best,
我仍在追逐我最初的梦,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Keep a line to the race,
在竞争中不断向前,
but I'm sipping on the best,
我仍在追逐我最初的梦,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
Sipping on the best,
细抿一口佳酿,
White wine,
半甜白葡萄酒,
White wine,
半甜白葡萄酒,
Get it all out of a chase,
一个一个地去追逐,
but I'm sipping on the best,
我仍在追逐我最初的梦,
White wine,
半甜白葡萄酒(又苦又酸甜的梦啊~),
Hmm,
哈呜~~。

评论

热度(6)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER