Fuqboi - Hey Violet

,,,歌词,,真是,,吊炸天,,,

........................................................

There's this guy at my school
这家伙就在我学校里头
And he looks pretty good
他看着长得还不错
Always asking me when we can kick it
总是问我什么时候才能跟他在一起


Well my friends think I'm wrong
朋友们觉得是我看走眼
But he's not what I want
但他真不是我的菜

Cause he's constantly begging for pictures
因为他接二连三地在求我爆照


And when there's cute things he'd say
当他的话里透出甜言蜜语的味道
I bet he stole 'em from Drake
我敢说他学了Drake的调调
And did I mention he wears his
还有我是不是提醒过他戴的是他妈妈的耳环
Mom's earrings

I know he's tall and he's fit
我知道他身姿矫健
But I won't fall for it
但我不会中招
Don't want his hands
没想过要牵他的手
Or his lips coming near me
他的嘴别想靠近我半点
Cause he's a fuqboi
因为他是个渣男
And they're all the same
他们这种人都一个性子
They're the stain on your heart's reputation
他们简直是你心里抹不去的黑点
Yeah you're a... fuqboi
没错你这个...渣男
I've been through it before
我早已经领教过
I'd rather cut out my tongue
我宁愿把舌头割掉
Then let you kiss me with yours
也不想亲上你的臭嘴
Cause you're a...
因为你是个...
Cause he's a...
因为他是个...
There's this cute guy down my street
这小帅哥就在我住的街道上
I always wanted to meet
我一直都想见见他
So I went creeping around on his socials
所以我去看了下他的社交动态
And all the selfies he takes
看到他所有的自拍
His head is tilted the same way
他的头都摆的同个角度
And his favorite hashtag is beastmode
另外他还关注猛男的健身自拍
Cause he's a fuqboi
因为他是个渣男
And they're all the same
他们这种人全都一个样
They're the stain on your heart's reputation
他们简直是你心里抹不去的黑点
Yeah you're a... fuqboi
没错你这个...渣男
I've been through it before
我早已经领教过
I'd rather cut out my tongue
我宁愿把舌头割掉
Then let you kiss me with yours
也不想亲上你的臭嘴
Cause you're a...
因为你这个...
Cause he's a...
因为他是个...
Alright listen up people far and wide
好了四面八方的人儿听好了
There is a growing epidemic
有一股肆无惮忌的势力
And it does not just affect America
它不止影响到了美国
But the whole world
还污染了全世界
Keep your families inside
都看好你们的家人
Keep them safe
确保她们无事
We must eliminate these people
我们得把这些人渣统统阉掉      (真是,,,清新脱俗,,,,)

And if you elect me president I will
要是你们选我当总统,我肯定把每个墙头草全都斩草除根

Exterminate each and every one of them

Don't want no fuqboi
渣男都给我退散
Cause they're all the same
他们这种人都没区别的渣
Gotta stain on your heart's reputation
他们简直是你心里抹不去的黑点
Yeah you're a... Fuqboi
没错你这个..渣男
I've been through it before
我早已经领教过
I'd rather cut out my tongue
我宁愿把舌头割掉
Then let you kiss me with yours
也不想亲上你的臭嘴
Cause you're a...
因为你这个...
Cause he's a...
因为他是个...
Cause you're a...
因为你这个...
Cause he's a...
因为他是个...
Cause you're a...
因为你这个...


评论

热度(7)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER