Clay - Grace VanderWaal

哎她的歌一首比一首好听
小小年纪想这么开了

You see a girl in the hallway,
你在门廊看到一个小姑娘,
And then you whisper to your friend,
低声问朋友,
Who is she anyway,
“那家伙是谁?”,
You forgot what she looks like in like a day,
大概第二天你就忘光了她的样貌,
But your words don't hurt me,
但你的话不会伤到我,
I will be okay,
我会安然无恙,
Cause you don't hurt me,
你没法伤害我,
I won't mold to,
我的模样,
Your silly words,
不是由你的蠢话塑造,
I won't live in such a world,
我不会过那种糟糕的生活,
Cause your punches and your names,
你的拳脚 你的名声,
All your jokes and stupid games,
你的把戏 你的恶作剧,
They don't work,
都不会对我有用,
No they don't hurt,
不会弄疼我,
Watch them just go right through me,
你看 它们穿过我,
Because they mean nothing to me,
而我毫发无损,
I'm not clay,
我不是陶土玩具,
You see that girl in the hallway,
你在门廊看到那个姑娘,
Smile on that face as she walks away,
她走过时笑容灿烂,
Trying to tell her don't,
你还是别费力出丑,
Would you false mistake,
犯下愚蠢的错误,
Cause little do you know,
你一点都不明白,
She wasn't build to break,
她不是你的靶子,
Cause you don't hurt me,
你也压根儿伤不到我,
I won't mold to,
我的模样,
Your silly words,
不是由你的蠢话塑造,
I won't live in such a world,
我不会过那样糟糕的生活,
Cause your punches and your names,
你的拳脚 你的大名,
All your jokes and stupid games,
你的把戏 你的恶作剧,
They don't work,
都不会起作用,
No they don't hurt,
他们伤不到我,
Watch them just go right through me,
他们径直穿过我,
Because they mean nothing to me,
而我毫发无损,
Try to change my shape,
你想扭曲我的形象,
But baby I'm not clay,
但我不是陶土娃娃,
Sorry not today,
抱歉 你做不到,
Cause baby I'm not,
我不是陶土做的,
Try to change my shape,
你想改变我,
But baby I'm not clay,
但我不是陶土,
Sorry not today,
现在你做不到,
Cause baby I'm not clay,
小样儿 我可不是陶土,
Your silly words,
你的胡言乱语,
I won't live in such a world,
我不会生活在那样的世界,
Cause your punches and your names,
你的拳脚 你的大名,
All your jokes and stupid games,
你的把戏 你的恶作剧,
They don't work,
都没用,
No they don't hurt,
它们伤不到我,
Watch them just go right through me,
它们只是从我身上拂过,
Because they mean nothing to me,
还比不上蝼蚁草芥,
I'm not clay,
我不是陶土。

评论

热度(6)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER