Bruises - Lewis Capaldi


Counting days, counting days,
数着日子 计算着,
Since my love up and got lost on me,
自从我的爱升起 在我身上迷失,
And Every breath that I’ve been taken,
带走我的每一次呼吸,
Since you left feels like a waste on me,
自从你离开 我就觉得我在虚度光阴,
I’ve been holding on to hope,
我一直抱着希望,
That’ll you come back when you can find some peace,
当你寻回一些平静 你会回到我身边,
Cause every word that I’ve heard spoken,
因为我听到的每一个字,
Since you left feels like an hollow street,
自从你离开 感觉就像一条空无一人的街道,
I’ve been told, I’ve been told,
有人告诉我 有人告诉我,
To get you off my mind,
该把你从我的脑海中抹去,
But I hope I never lose the bruises that you left behind,
但我希望我永远不会失去你留下的伤痕,
Oh my lord, Oh my lord,
我的主啊 主啊,
I need you by my side,
我需要你陪伴在我身边,
There must be something in the water,
水里一定有什么东西,
Cause everyday it’s getting colder,
因为每天都在变冷,
And if only I could hold you,如
果我能抱着你,
You’d keep my head from going under,
你一定能让我保持头脑清醒,
Maybe I, maybe I’m just being blinded,
也许 也许我只是被蒙蔽了双眼,
By the brighter side,
让我们拥有光明的一面,
Of what we had because it’s over,
因为一切都结束了。

评论

热度(3)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER