foryou - vietra

真是温柔,都有点困了

Tonight i feel so cold by looking at u in a 29/4,
黎明的曙色尚未到来 我仅仅看到你就感到透骨奇寒,
I hear ur voice by ears,
我听见你的声音了,
And i still can't believe i did see u,
难以置信 不远万里我竟看到了你,
In far away place, u write ur words and,
但你的言语倾泻而出,
Pour it to me in my weak self,
刺痛了我的心,
Ur papers filled with emotions of u,
你的情绪在字里行间透露,
And so, u let me know,
所以我明白,
The age of four u've got with the pals,
行年四岁 你和朋友们在一起,
i can only hope u will stick with them,
我只希望你能和他们待在一起,
With all the love u receive,
他们给你的爱,
And sparklings around u, still near u,
和围绕着你的火光与你矢志不渝,
And all the moments u get passed through,
所有你经过的瞬间,
Will leave u with beautiful light,
都留给你璀璨的光辉,
When i can finally see u soon again,
当我终于可以再见到你,
I hope my name is said,
我希望我的名字是在诉说着,
I love how warm ur existence is,
你的存在是多么温暖,
U bring me to the breeze,
你让我如沐春风,
I love ur autumn view whenever i see u,
而每当我看到你 我仍会爱上你的秋色。

评论

热度(3)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER