Overtime - Brika

女声复古又慵懒

Give me all of your soul,
给我你全部的灵魂吧,
Give me all of your dreams,
让我带走你所有的梦想,
Give me all of your weak thoughts,
悉数诉说你的软弱,
Oh the things that you do to me I can sing it,
把你对我做的事写入歌里,
Give me that sol fa (a little bit),
给我sol-fa的旋律(短短几句声调),
Give me that do la (a little bit),
给我do-la的节拍(轻轻唱起来吧),
Give me that secret,Hush,
告诉我那个秘密 嘘,
I must yes I do need,
它是我真正需要的东西。

评论

热度(5)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER