All The Time - Bahamas

就喜欢这种口味,哎,真的越听越懒散
_(:зゝ∠)_

I got all the time in the world,
我拥有全世界最多的时间,
Don't you want some of that?
你想不想与我一起共度这美好时光,
I got all the time in the world,
我拥有全世界最多的时间,
Don't you want some of that?
你想不想与我一起共度这美好时光,
Don't you want some of that?
你想不想与我一起共度这美好时光,
I would,
我会很乐意的,
I would,
我会的,
I have all the time in the world,
我拥有全世界最多的时间,
You want it none of that,
你却不想与我共度,
I have all the time in the world,
我拥有全世界最多的时间,
You want it none of that,
你却不想与我共度,
You want it none of that,
你却不想与我共度,
I would,
可我却如此想与你一起,
I would,
我很想,
With my world in front of my girl,
面对着我心爱的女人,
There's something wrong with her,
发现她有些毛病,
With my world in front of my girl,
面对着我心爱的女人,
There's something wrong with her,
发现她有些毛病,
Something really, really wrong with her,
她真的 真的有些毛病,
All is to be true,
我说的都是实话。

评论

热度(3)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER