Dive - Ed Sheeran

每次听黄老板都要感叹感叹
哎,,,
真好听

Maybe I came on too strong,
也许我来得太猛,
Maybe I waited too long,
也许我等得太久,
Maybe I played my cards wrong,
也许我出错了牌,
Oh just a little bit wrong,
噢可能只是一点点错,
Baby I apologise for it,
但亲爱的我会为此道歉,
I could fall or I could fly,
我或随时坠落 或随时飞起,
Here in your aeroplane,
在你这趟班机里,
I could live I could die,
我或可永生 或可即逝,
Hanging on the words you say,
一切取决于你的话语,
I've been known to give my all,
人皆知我付出了所有,
And jumping in harder than,
无路可退到仿佛,
10000 rocks on the lake,
千万巨石堵在湖之中,
So don't call me baby,
所以别叫我亲爱的,
Unless you mean it,
除非你是真心的,
Don't tell me you need me,
别对我说你需要我,
If you don't believe it,
如果你连自己都骗不过,
So let me know the truth,
把你的真心话都告诉我,
Before I dive right into you,
趁我还未深陷到为你着魔。

评论

热度(5)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER