Active - Professor Green/Dream Mclean

,,,神奇,让我有点神经😂😂😂

I'm active,我是一个活跃的人,
Went out and I came home with an actress,出门后就带一个女演员回家,
I told her I was done with all the madness,我告诉她我做过的所有疯狂的事,
I'm active, I'm active, I'm,我是个活跃的人,我很活跃,我是,
Active, oof,就像这样,积极,乐观,
That back's got me doing backflips,事情的真相让我大跌眼界,
I'm wavey, I'm Swayze, I'm Patrick,我是波利,我是Swayze,我是帕特里克,
Tennis, tennis, tennis, tennis racket,网球,网球,网球,网球拍,
I'm active, I'm active,我是积极的,我是积极的,
I'm PG, I'm dead cool,我是PG ,我很酷,
Vodka and Red Bull,伏特加和红牛,Superhero, Deadpool,超级英雄,赌命侠,Learn a lesson, boy, get schooled,回去去上课吧孩子,接受教育。
Crush you out, I'll X you,滚出这个混乱世界,我就给你你想要的一切,
Fuck you and my ex too,你和我的前任是一样的货色,
I ain't talking about my ex-wife,我不是在谈论关于我的前妻,
I'm unique, I'm special,我是独一无二的,我是一个特别的人,
I'm active,我是积极活跃的,
Tennis racket, racket, racket, racket, racket,网球拍,球拍,球拍,球拍,球拍,球拍,
Tell me, whose coat is that jacket?告诉我,那件夹克是谁的?
And then tell me whose coke is that packet?然后告诉我夹克口袋里的可乐又是谁的?
Cause I'm active, I'm active,因为我是一个积极的人,我是活跃的,
I'm active, I'm batshit,我只是积极,我只是想笑笑而已,
Crazy, I'm crazy,这世界真是太疯狂了,我感觉已经疯了!
Broke into a flat through a cat flap,像一只猫一样蹑手蹑脚地走进公寓,
Then took a shit in the catnip,然后像它一样在猫薄荷上大便,
I'm that sick, three birds,我只是病了,这里还有三只鸟在身边,
One rubber, Jimmy hat trick,还有一种橡胶和吉米帽子戏法,
And I'll be this way till I'm a geriatric, I'm active, I'm,我会一直这么做直到我成为一个老人,我是活跃的,我是,
Active, oof,活跃的人,
That back's got me doing backflips,事情的真相让我大跌眼界,
I'm wavey, I'm Swayze, I'm Patrick,我是波利,我是Swayze,我是帕特里克,
Tennis, tennis, tennis, tennis racket,网球,网球,网球,网球拍,
I'm active, I'm active,我是积极的,我是积极的,
I'm active,我是积极的,
Went out and I came home with an actress,出门后带回来一个女演员,
I told her I was done with all the madness,我告诉她我做过的所有疯狂的事,
I'm active, I'm active, I'm,我是积极的,我是积极的,我是,
Savagery,像一个野蛮人一样,
Andre Agassi,安德烈.阿加西,
I'm on centre court like "racket, please,我在中心球场好像在说:“球拍,谢谢,
Give me the racket, please",请给我球拍。”,Don't make it go John McEnroe,不要把它变成约翰.麦肯罗,
Kick down the door to your happy home,为你的家打开一扇快乐的门,
Back in this, I'm backing Pro,再一次回到这里,会来支持我想支持的人,
Like Dwight Yorke and Andy Cole,就像Dwight Yorke和安迪科尔一样,
Played ball, init,只是打球,融入其中,
Yeah, your wifey's a whore, init,没错,你的妻子是妓女,忘掉这些吧,
Relationship goals, I scored in it,在关系网里也能得分,我就在里面得分,
In the box, I'm onside,就像在一个盒子里一样,我只是呆在一边,
I'm off nut, I'm online, I'm on stuff,我像是一个疯子,我在线上,我在做一些事情,
And at band camp this one time, I was active,我还在乐队的那段时光,我是个积极乐观的人,Two girls in one night, I smacked it,一天晚上过来两个女孩,我触碰了它,
I told her just let me wet the head like a baptist,我告诉她就让我像一个教会施洗者一样弄湿她,
Next thing you know, woosh, Atlantis,接下来的事情你懂,飞快的移动,亚特兰蒂斯,
I'm active, I'm active,我是积极的,我是积极的,
I'm active,我是积极的,
Went out and I came home with an actress,出门后我带了一个女演员回家,
I told her I was done with all the madness,我告诉她我做过的所有疯狂的事,
I'm active, I'm active, I'm,我是积极的,我是积极的,我是,
Active, oof,积极的,
That back's got me doing backflips,事情的真相让我一个后空翻,
I'm wavey, I'm Swayze, I'm Patrick,我是波利,我是Swayze,我是帕特里克,
Tennis, tennis, tennis, tennis racket,网球,网球,网球,网球拍,
I'm active, I'm active, I'm,我是一个积极的人,我是积极的,我是。

评论

热度(5)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER