Real Friends - Camila Cabello

你用真心付出,大多数人还是愿意以真心回报,别因为少数的人渣永远关闭你的内心,适合你的永远跑不掉。
或许后来的你交友会心怀戒备,但这阻止不了愿意了解你的人,愿意主动为你付出的人。遇到了,可能就是你打开内心的时候。

No, I think I'll stay in tonight,
噢我想我今晚会留下,
Skip the conversations and the "Oh, I'm fines",
略过一遍遍对话 重复着"我很好"的虚假,
No, I'm no stranger to surprise,
不这一切对我并不陌生和惊喜了,
This paper town has let me down too many times,
这纸包住的假象伤过我太多次了,
Why do I even try? Give me a reason why,
为何我还要留下来呢 告诉我为何,
I thought that I could trust you, never mind,
我想我可以无条件信任你,
Why all the switching sides?
但你为何要三刀两面,
Where do I draw the line?
叫我将底线置于何处,
I guess I'm too naive to read the signs,
我想我应该小心警戒,
I'm just lookin' for some real friends,
我只想寻得些真心朋友,
All they ever do is let me down,
但他们只会让我失望伤透,
Every time I let somebody in,
每一次我将心敞开给某人,
Then I find out what they're all about,
最后都会发现他们的面目有多可憎,
I'm just lookin' for some real friends,
我只想寻得些真心朋友,
Wonder where they're all hidin' out,
不知那真心的人藏身何处,
I'm just lookin' for some real friends,
我只想寻得些真心朋友,
Gotta get up out of this town,
或许该离开这个伤心之城。

评论

热度(2)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER