You Won't Let Me - Rachael Yamagata

像我这种听了歌没收藏,又不记得歌名的人,只能拜托日推了,,,

If you would only let me,
若有机会,
I could show you how to love.
我将向你诠释爱的真谛,
Take our time, let it all go.
我们共度良宵,烦恼抛诸脑后,
If you'd would only let me,
若有机会,
I could show you how to cry.
我将与你分担忧愁,
In your darkest hour,
在你痛苦无助之时,
I would lead you through the fire.
陪伴你度过种种难关,
But you won't let me.
但这只是我的一厢情愿,
You won't let me.
你将我据于千里之外,
I don't want to say goodbye,
可我仍想陪伴你左右,
I just want to give it one more try.
我试了又试,
And I'd do anything.
我将为你付出所有,
Yes, I'd do anything.
没错,所有,
If you'd only let me.
若有机会,
With your hand in mine,
携君之手,
I would show you how to laugh.
我会让你脸上现出孩童般的笑容,
Nothing heavy, nothing serious.
释放压力,流露真情,
Just forget about all that.
算了我不敢再想,
You've been stepping back,
我们像是磁石的同极,我的每一步靠近,换来的是你每一步的疏远,
I want to be your friend.
我想成为你的朋友,
You tear down the walls that surround you.
我将推倒你心房外的围墙,
And build you back up again.
并使你敞开心扉,
But you won't let me.
但你让这些成为了不可能,
No, you won't let me.
唉,不可能,
I don't want to say goodbye,
可我仍想陪伴你左右,
I just want to give it one more try.
我试了又试,
And I'd do anything.
我将为你付出所有,
Yes, I'd do anything.
没错,所有,
So tonight, stay with me.
今夜我需要你的陪伴,
I know I could change your mind.
我知道我能改变你的心意,
But you won't let me.
但你让这些成为了不可能,
You won't let me.
这不可能,
No, I don't want to say goodbye.
可我仍想陪伴你左右,
I just want to give it one more try.
我试了又试,
But you won't let me.
但你让这些成为了不可能,
No, you won't let me.
唉,不可能,
I don't want to say goodbye,
可我仍想陪伴你左右,
I just want to give it one more try.
我试了又试,
But you won't let me.
但你让这些成为了不可能,
No you won't let me.
唉,不可能,
I'd do anything for you.
我愿为你付出所有,
I'd do anything for you.
我愿为你付出所有,
But you won't let me.
但你让这些成为了不可能,
No, you won't let me.
唉,不可能,
You won't let me.
你的心门依旧紧闭。

评论

热度(23)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER