Loving Strangers - Jocelyn Pook

也是一首经典,回味一下

Loving strangers ×3,
爱上了陌生人,
Ahah,
Loving strangers ×3,
爱上了陌生人,
Ah,
I’ve got a hole, oh in my pocket,
我口袋破了一个洞,
where all the money has gone,
钱都从那里消失了,
I’ve got a whole lot of work to do with your heart,
我想经常存在于你的心里,
Cuz it’s so busy, mine’s not,
因为你的心很忙,我的心却很悠闲,
Loving strangers ×3,
爱上陌生人,
Ahah,
Loving strangers ×3,
爱上陌生人,
Ah,It’s just the start of the winter,
那是冬天的开始的季节,
And I’m all alone,
我独自一人,
But I’ve got my eye right on you,
我所有的目光全都在你身上,
Give me a coin,
给我一枚硬币,
And I'll take you to the moon,
我将带你去往月球,
Now give me a beer,
现在请给我一杯啤酒,
And I’ll kiss you so foolishly,
我将像个呆瓜一样吻你,
like you do when you lie, when you’re not in my thoughts,
你说谎的时候,不会站在我的视角考虑,
like you do when you lie,
当你说谎的时候,
And I know it’s not my imagination,
我知道那不是我的幻想,
Loving strangers ×3,
爱啊,陌生人,
Ahah,
爱啊,
Loving strangers ×3,
爱上一个陌生人,
Ah,
啊哈,
Loving strangers ×3,
爱啊,陌生人,
Nahnahnah,
Loving strangers ×3,
爱上了一个陌生人,
Ahah...Ah...Ah..

评论

热度(10)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER