$ - Sofi de la Torre

**** ya money I don't care about it,
去你的金钱吧我并不在乎,
Heard about it and I've been around it,
我早就听说但我也很富有好吗,
Hide ya bags or you a walking target,
收起你的背包吧,不然你就像一个行走的靶标,
Hide ya bags you can't buy what's inside me,
收起你的背包吧,你收买不了我的心,
**** ya money I don't care about it,
去你的金钱吧我并不在乎,
Forget your car i'm gonna walk home,
别折腾你的车了,我要自己徒步回家,
You the type to open your own door,
你是那种只为自己拉开门的男人,
You the type to pat your own back, kiss your own lips,
你是那种只会拍拍自己脊背,舔舔自己嘴唇的男人,
And **** your own damn self to sleep,
滚去自己一人睡觉吧,
But I've seen yous by the dozen,
我见过太多你这样的男人,
When I was and wasn't buzzing,
无论我是否曾小声提起,
Yeah I've seen yous by the dozen,
我见过太多你这样的男人,
When I was and wasn't buzzing,
无论我是否曾小声提起,
That's a lot of cash for a fun size brain,
他们不过是一群满脑子只有金钱的蠢蛋,
That's a lot of friends and they're all the same,
他们不过是一群脾气习性相像的朋友,
That's a lot of hidden pain,
他们不过像一个个隐隐作痛的伤疤,
Leather inside private plane,
私人飞机里的真皮座椅套,
At least it's comfy, at least it's comfy,
至少摸起来很舒服,
But I've seen yous by the dozen,
我见过太多你这样的男人,
When I was and wasn't buzzing,
无论我是否曾小声提起,
Yeah I've seen yous by the dozen,
我见过太多你这样的男人,
When I was and wasn't buzzing,
无论我是否曾小声提起,
Go head boy sip that bubbly with your pancakes,
去吧,去痛饮香槟,再配上你的薄煎饼,
Go head boy sip that bubbly with your pancakes,
去吧,去痛饮香槟,再配上你的薄煎饼,
You above us all, upper echelon,
你踩在我们所有人之上,所谓的上层阶级,
Sip that bubbly with your pancakes,
去吧,去痛饮香槟,再配上你的薄煎饼,
But I've seen yous by the dozen,
我见过太多你这样的男人,
When I was and wasn't buzzing,
无论我是否曾小声提起,
Yeah I've seen yous by the dozen,
我见过太多你这样的男人,
When I was and wasn't buzzing,
无论我是否曾小声提起,
But I've seen yous by the dozen,
我见过太多你这样的男人,
When I was and wasn't buzzing,
无论我是否曾小声提起,
Yeah I've seen yous by the dozen,
我见过太多你这样的男人,
When I was and wasn't buzzing,
无论我是否曾小声提起。

评论

热度(1)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER