ImOkIThinkIjustNeedToSleep - Payton//Phillip

我需要睡觉,我知道我需要睡觉,
不管明天是否有日出,都需要睡眠😢

I see the sunlight creeping through the window,
我看见晨曦穿过窗口匍匐悄近,
I know I haven't slept at all,
我知我从未入眠过,
I need to sleep,
我需要睡过去,
To sleep,
睡过去,
To sleep,
睡过去,
I know I need to sleep,
我知我需要睡意,
To sleep,
睡过去,
To sleep,
睡过去,
I know I need to sleep,
我知我需要睡意,
I see the sunlight creeping through the window,
我看见晨曦穿过窗口匍匐悄近,
I know I haven't slept at all,
我知我从未入眠过,
I need to sleep,
我需要睡意,
To sleep,
睡过去,
To sleep,
睡过去,
I know I need to sleep,
我知我需要睡意,
To sleep,
睡过去,
To sleep,
睡过去,
I know I need to sleep,
我知我该睡到死去。

评论

热度(2)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER