No More - Olivera

是一个小可爱推给我哒,就在网易云上找到我😂
真有点激动
歌手原名Olivera Brkic,一位德国杜塞尔多夫女歌手。

I feel the calling like a warning sign,
我觉得这个电话是个警告信号,
It's been a while,
已经持续一段时间了,
Out of my mind,
剔除我的脑海,
Ripped off the bandaid,
扯下包裹的绷带,
I still the feel the scars,
我依旧感觉到伤痛,
It took some time,
过了些时日,
I'm almost fine,
我差不多恢复了,
Now you are the shadow,
现在你化作影子,
Sewn to my heels, my friend, my foe,
我的朋友 我的敌人 紧紧跟随在我的脚后,
You are the stranger I recognize,
你是我熟悉的陌生人,
And we both know:,
我们都心知肚明,
I'm not gonna let you close,
我不会让你靠近,
I keep on running from your arms, I'm sure,
我确信 我会逃离你的怀抱,
This is not the day I lose control,
这天我没有失控制,
I might be fragile but this much I know:,
我或许脆弱不堪 但我知道很多,
I'm not falling back no more,
我不会再回来了,
I'm not falling back no more,
不会再走回头路,
I'm not falling back no more,
我不会再回来了,
I'm not falling back no more,
不会再走回头路,
There is something ‘bout the midnight hour,
午夜时分发生了些事情,
It makes me weak,
它使我虚弱,
I'm losing sleep,
我彻夜未眠,
Hallucinations throw me back in time,
幻觉把我抛回到过去,
The rush was real,
这股热潮般的感觉如此真实,
All I could feel,
我能感觉到的一切,
Now you are the shadow,
现在你化作影子,
Sewn to my heels, my friend, my foe,
我的朋友 我的敌人 紧紧跟随在我的脚后,
You are the stranger I recognize,
你是我熟悉的陌生人,
And we both know:,
我们都心知肚明,
I'm not gonna let you close,
我不会让你靠近的,
I keep on running from your arms, I'm sure,
我确信 我会逃离你的怀抱,
This is not the day I lose control,
这天我没有失控制,
I might be fragile but this much I know:,
我或许脆弱不堪 但我心中藏了许多心事,
I'm not falling back no more,
我不会再回来了,
I'm not falling back no more,
不会再走回头路,
I'm not falling back no more,
我不会再回来了,
I'm not falling back no more,
不会再走回头路,
Let you close,
让你接近我,
Arms, I'm sure,
我确信 全副武装,
Lose control,
失去控制,
Much I know,
我心中藏了许多心事,
Now you are the shadow,
现在你化作影子,
Sewn to my heels, my friend, my foe,
我的朋友 我的敌人 紧紧跟随在我的脚后,
You are the stranger I recognize,
你是我熟悉的陌生人,
And we both know:,
我们都心知肚明,
I'm not gonna let you close,
我不会让你靠近的,
I keep on running from your arms, I'm sure,
我确信 我会逃离你的怀抱,
This is not the day I lose control,
这天我没有失控制,
I might be fragile but this much I know:,
我或许脆弱不堪 但我心中藏了许多心事,
I'm not falling back no more,
我不会再回来了,
I'm not falling back no more,
不会再走回头路,
I'm not falling back no more,
我不会再回来了,
I'm not falling back no more,
不会再走回头路。

评论

热度(7)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER