We Could Be Anything (Black & White) - Jay Ollero

这么轻松的调调

Every day  friends and
lovers go like flowers
每一天我的朋友和爱人
都满面春风
make mistakes  and one
day I was living it down
犯下了错误但我总
有一天会给予原谅
life's a game  a journey
for us inside out
生活是一场游戏
是一次彻底的旅行
no doubt  no doubt
毫无疑问
but down the road  you're
bound to take a
different route
但沿着这条路你会
现有一条岔路
but where it goes
nobody really knows
但没人知道会通往何方
i found  in the end  it
always comes back around
我发现在结束的时候它总会回来
somehow  somehow
不知什么原因
but i don't know
why it has to be
但我不知道为什么会这样
so black and white
for you and me
所以是非黑白只有你我清楚
when there's a million
colors in between
当我们拥有千万种色彩时
and we could be anything
我们就会无所不能
the truth ai'nt
always what it seems
真相不总是看起来的那样
and right or wrong
  that's a step to me
对与错对我来说只有一步之遥
and fear is our only enemy
恐惧是我们唯一的敌人
and we could be
anything  anything
战胜它我们就会无所不能

评论

热度(4)

© 香芋年糕 | Powered by LOFTER